woensdag 19 september 2012

Uitslapen en we zien wel

Vandaag beginnen we de dag niet zo heel vroeg. Gisteren waren we nogal laat thuis in verband met de Halloween Party, waar we weer vreselijk van hebben genoten, dus eerst maar even lekker uitgeslapen. Althans dat had ik gedacht. Ik ging om bij half vier slapen (had eerst de blog nog afgemaakt en nog even gechat met Pieter), maar was evengoed om half negen al weer wakker. Het zal wel zo zijn dat ik hier alles uit de dag wil halen. Ondanks dat ik wakker ben, blijf ik nog lekker in bed, maar doe wel de pc aan. Ik lees de blogs en de mail en word langzaam aan echt wakker.

Donald Duck (7)

Dan fris ik me wat op en ga in zwemkleding naar beneden. Het word nu toch wel eens tijd op het zwembad bij de villa uit te proberen. Hier hebben we nog helemaal geen tijd voor gehad. De rest in het huis slaapt nog, dus ik ga rustig naar buiten en ga rustig het zwembad in. In het begin is het wat fris, maar als je eenmaal door bent, is het hartstikke lekker. Ik blijf wel een uur in het zwembad en word dan geroepen, dat we zo gaan ontbijten, of was het nou brunchen. Nou ja, maakt niet uit. Het brood word geroosterd en dan kunnen we aan tafel.

IMG_2601 IMG_0125 IMG_2606Na het eten gaan we wat computeren en puzzelen, want we hebben de tijd voor onszelf vandaag. Ik ga boven nog even wat aankopen bekijken en blog nog even wat. Ook zit ik nog op facebook van alles te bekijken. Het is half vier als we besluiten naar het Posner Park te rijden, om daar nog bij Michael’s en de Dollar tree te kijken. Albert en ik gaan nog even naar Best Buy en dan is het wel tijd om te gaan eten. Er word overlegt en we besluiten om weer bij Sizzler op de International Drive te gaan eten. Dit is ons goed bevallen, dus daarom. We nemen ieder wat anders en laten het ons weer lekker smaken.

Katrien en Minnie (6)
Na het eten stappen we weer in de auto en rijden via de 192 naar de 27. Onderweg nog even een pitstop bij Racetrac, want er moet nog een beetje drinken in de auto. Dan naar de villa, waar al snel de tv en de computers weer aan gaan. Wat een relaxte dag was dit. Dat was wel nodig ook, na de lange dag van gisteren.

imagesCAEUBG65

Morgen waarschijnlijk weer zo’n dag. Er staat (nog) niets in de planning.

5 opmerkingen:

  1. Ah een echte lekkere lummel dag, die zijn ook zo lekker...
    Even in de pool, relaxen, beetje lezen.. vakantie dus ;-0

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk zo'n relaxdag, alles mag en ieder doet wat hij/zij wil, dat is pas vakantie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou willen dat ik weer zo kon relaxen, ben ietwat jaloers!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hier houden we van je brengt ons alvast in de stemming
    Geweldig he die Haloween verleden jaar hebben we ook zo genoten

    BeantwoordenVerwijderen